Subject: RE: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 5 Aug 2024 15:10:09 +0300

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside Tervise- ja tööministri 19. 
detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride 
kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi 
nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ 
eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 4:11 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Keskkonnaamet 
<[email-masked]>; Eesti Radioloogia Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Nukleaarmeditsiini Selts <[email-masked]>; Eesti Radioloogiatehnikute 
Ühing <[email-masked]>; Eesti Biomeditsiinitehnika ja Meditsiinifüüsika Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Hambaarstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Ortodontide Selts <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool 
<[email-masked]>; Tervise Arengu Instituudi inimuuringute eetikakomitee 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli inimuuringute eetikakomitee 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikumi kliiniliste uuringute 
keskus <[email-masked]>; Center for Clinical and Basic Research 
AS <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikool <[email-masked]>
Subject: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee